Administrační systém SAS-PBX
Efektivní systém administrace poboček a parametrů ústředen Ericsson MD110, AAstra MX-ONE a CISCO Call Manager s přímou vazbou na telefonní seznam organizace, tarifikační systém a další doplňující aplikace. Veškerá administrace je realizována přes webové rozhraní a pro svoji činnost vyžaduje pouze Internetový prohlížeč.
- Charakteristika systému
- Ústředny
- Pobočky
- Vytvoření pobočky
- Editace pobočky
- Účastníci
- Správa alarmů
- Integrita dat
- Parametry ústředen
- Topologie poboček
- SAS webDIR Telefonní seznam
- SAS Accounting Connector Tarifikace
- SAS Event Monitor
- SAS Agenda
- Další vlastnosti systému
Charakteristika systému
- efektivní systém pro správu a administraci telekomunikačního zázemí společnosti (ústředny, pobočky, účastníci, tarifikace, telefonní seznamy, operátorská pracoviště, ….)
- koncepcí a variabilitou parametrů pokryje požadavky menších firem ale především také velkých korporátních společností s tísícovkami zaměstnanců a telefonních poboček
- vyznačuje se jednoduchým ovládáním bez nutnosti distribuce aplikace k uživatelům, protože veškerá administrace je realizována přes webové rozhraní a pro svoji činnost vyžaduje pouze internetový prohlížeč IE
- důsledná prointegrace jednotlivých modulů systému výrazně urychluje a usnadňuje správu nezbytných informací
- multiuživatelskému prostředí umožňuje koordinovat práci uživatelů v rozsáhlém telekomunikačním prostředí
- aktivní kontrola integrity dat zabezpečuje naprostou korektnost a validitu veškerých administrovaných informací
- způsob vývoje systému přizpůsobuje systém požadavkům zákazníků
- - osobní přístup k zákazníkovi
- - typický zákazník systému SAS je společnost s rozsáhlou organizační strukturou a velkým počtem poboček
- - individuální implementace systému zohledňuje konkrétní potřeby zákazníka
Ústředny
- administrace nad sítí ústředen
- automatické importy konfigurace a parametrů
- podpora migrace poboček
- kontrola integrity dat na ústřednách
- virtualizace ústředen
- - skupiny omezení parametrů
- - distribuce administrace mezi uživatele
- - pronájem kapacity ústředny
- administrované ústředny
- - Ericsson MD110 (od BC8)
- - AAstra MxOne (3.x,4.x)
- - Cisco Call Manager (4.2,6.x,7.x,8.x)
- neadministrované ústředny
- - externí a mobilní operátoři
- - stávající ústředny zákazníka
- - virtuální ústředny (speciální význam v rámci systému SAS)
Pobočky
- administrace
- - poboček (analogové, digitální, externí, mobilní, IP, SCCP, SIP, ISDN, … )
- - skupin (pickup, hunting, ACD)
- - zkrácených voleb, autorizačních (account) kódů
- - devices, numplan
- operace s pobočkama
- - změna čísla
- - změna účastníka
- nastavení telefonních přístrojů
- - programovaní kláves
- - nastavení služeb
- - speed-dials, services
- detailní log změn a historie operací s pobočkou (vznik, převody, změny parametrů, …)
- podrobný filtr výpisu poboček
- přímá vazba na tarifikaci poboček (modul SAS Accounting, SAS Accounting Limit monitor)
- přímá vazba na telefonní seznamy (modul SAS webDIR)
Vytvoření pobočky
- popisy pobočky
- - druh linky, význam pobočky, popis pobočky
- - uživatelský definovatelné popisy
- - definice paralelních účastníků na pobočce
- tarifikace (modul SAS Accounting)
- - zápis informací pobočky do tarifikačních záznamů
- - modul pro definici a aktivní kontrolů limitů hovorného (SAS Accounting Limit Monitor)
- telefonní seznamy (modul SAS webDIR)
- - začlenění do telefonního seznamu nebo skupiny seznamů
- - podpora paralelních účastníků
- nastavení systémových parametrů
- definice topologie pobočky
Editace pobočky
- modifikace zkrácených voleb účastníka
- změna parametrů pobočky
- detailní přehled parametrů
- kontrola integrity dat na ústřednách
Účastníci
- účastníkem může být zaměstnanec, osoba, zařízení, firma …
- detailní popis účastníka
- - uživatelské a systémové číselníky
- - uživatelské popisy
- - rozsáhlé účastnické parametry a doplňkové informace
- - fotografie účastníka a další kontaktní informace
- začlenění do hierarchie společnosti
- - automaticky generována na základě číselníku (rychlá tvorba struktury, jednodušší integrace)
- - přesuny v hierarchii
- vazba na tarifikaci (modul SAS Accounting)
- - nastavení volaných čísel účastníka pro účely statistik a reportů
- vazba na telefonní seznamy (modul SAS webDIR)
- podrobný filtr výpisu účastníků
Správa alarmů
- automatická identifikace alarmů
- upozornění na e-mail nebo pomocí SMS
- historický přehled alarmů
- přehled alarmů v hierarchii ústřednen
- přehled účastníků zasažených poruchou
- doplňující informace (popis odstranění, …)
Integrita dat
- automatická kontrola integrity dat
- - vazby ústředna-databáze, ústředna-ústředna
- - jména, oprávnění poboček, zkrácené volby
- - vazby účastnická databáze-personalistika
- zasílání reportů (výsledků kontroly integrity) administrátorům
- automatická / manuální korekce chyb integrity
Parametry ústředen
- výpis parametrů
- tisk parametrů
- export do souboru
- vyhledávání, řazení
- přímé vyčtení z ústředny
Topologie poboček
- definice topologie zásuvek, definice topologické pozice pobočky
- popis ranžírovacích pozic a zásuvek, zkrácená ranžírovací kniha
- zobrazení v telefonních seznamech (modul SAS webDIR)
- evidence paralelních zásuvek
- popisy kabelových tras
SAS webDIR telefonní seznam
- tvoří nádstavbu aplikace SAS PBX
- přímá vazba na skutečný stav poboček a zkrácených voleb v ústřednách
- možnost vedení více nezávislých telefonních seznamů
- přímá vazba na topologii poboček (externí linky, sdílení poboček více osobami, vyhledávání)
- vyhledávání podle parametrů (jmen, firem, útvaru, ...)
- doplňující informace o účastníkovi
- začlenění účastníka podle definovatelných parametrů (specifikace zákazníka)
- export do souboru (csv, txt, ...)
- intranetová aplikace, přístup přes Internetový prohlížeč
SAS webDIR účastnické funkce
- autorizace prostřednictvím login a hesla
- systémové účastnické funkce
- - přehled hovorů na pobočkách a mobilních telefonech
- - rozpis a odsouhlasení soukromých hovorů
- - rozhraní pro správu servisních a jiných požadavků
- možnost rozšíření o další zákaznické funkce
SAS Accounting Conector Tarifikace
- přímá vazba na tarifikační systém CALOM, TABS, ALLVIN, INTELIX
- externí operátoři (O2, T-Mobile, Vodafon, …)
- detailní analytika tarifikačních dat
- - analýzy nad pobočkovými a účastnickými parametry
- - časové analýzy
- - analýzy nad volanými čísly
- - analytika podezřelých volání, sledování účastnických skupin a poboček
- - analytika a zpracování soukromých volání
- - neomezené možnosti analýz pomocí systémových podmínek a systémových přepočtů cen
- reporty a exporty do souborů
SAS Accounting Limit Monitor
- hlídání limitů volání pro definované skupiny hierarchie
- průběžná kontrola firemních nákladů
- předplacené karty
- přímá změna oprávnění pobočky při překročení limitu
- notifikace účastníků nebo kompetentních osob
SAS Agenda
- vedení agendy pobočkových a technických informací
- - tarify operátorů, typy telefonních přístrojů, sériová čísla, čísla SIM karet, PUK
- - množství a význam informací je uživatelsky definovatelný
- vedení servisních požadavků formou tasků
- - přehledná historie
- - organizace práce ve skupině uživatelů
- - zadávání servisních požadavků účastníky z aplikace SAS webDIR
SAS Event Monitor
- přehled aktuálních alarmů
- přehled alarmů v hierarchii hardwarové konfigurace ústředen
- přehled blokovaných EQU (pobočky a route)
- přesná identifikace alarmu postupným vnořováním do hierarchie systému
- seznam účastníků zasažených poruchovým stavem (kritické útvary, ...)
Další vlastnosti systému
- uživatelské rozhraní je realizováno v internetovém prohlížeči IE
- připojení ústředen MD110 přes TCP/IP nebo sériové rozhraní
- přímá vazba systému na personalistiku firmy (zasílání reportů o stavech zaměstnanců)
- inicializace databáze dle stávajícího stavu ústředny
- prohlížení stavu ústředny bez nutnosti stálého přihlášení
- řazení, hledání, kontrola integrity a další operace s relačními tabulkami
- exporty z relačních tabulek do různých formátů (csv, txt, ...)
- při chybě prováděných příkazů, systém uvede stav ústředen do původního stavu
- synchronizace systémového času a datumu na ústřednách MD110 dle serveru SAS-PBX
- autorizace a logování operací (je uložen datum, čas a uživatel změny nebo zápisu)
- rozsáhlý systém uživatelských práv umožňující rozložení práce mezi uživatele
Kam pokračovat?
- Máte dotaz, nebo zájem o naše služby? Kontaktujte nás.